Pengedar Shaklee Puncak Perdana

Pengedar Shaklee Terbaik

Nyanyuk Hilang Minum Vivix ?

Nyanyuk Hilang Minum Vivix ?

ALZHEMEIR / NYANYUK

Alzhemeir yg berlaku di kalangan warga emas sebenarnya dah bermula 30 tahun sebelumnya. Maknanya kalau seseorang kena alzheimer di usia 70 tahun, ia sebenarnya dah bermula sejak beliau berusia 40 tahun lagi.

Apabila kita tak menjaga diet dan aktiviti harian, sel badan kita akan mudah mengalami keradangan. Dan seterusnya merosakkan mitokondria kita. Mitokondria yg rosak akan menghasilkan sel2 yg menyebabkan keradangan.. bayangkanlah sel kita dah sedia ada keradangan, ditambah pula dgn keradangan baru ni… apa tak meradang sistem badan kita.

Oleh itu kawan2 saya yg berusia 30 tahun ke atas, mula lah beraktiviti sihat, kurangkan gula, makan ikut keperluan badan bukan ikut sedap, & ambil supplements. Supplement bukan lagi option, tgk saja lah makanan dan kita makan dan udara yg kita sedut setiap hari. Tidak lagi sekaya 100 tahun dulu (100 tahun dulu pun org dah makan supplements tau).

Jaga diri dari sekarang, supaya bila kita dah tua, kita tak perlu keluarkan duit utk rawatan kerana macam2 penyakit. Biar habis duit sekarang utk hidup lebih sihat. Sekarang kita masih berupaya utk bekerja, bila dah tua kita tenaga pun tak banyak… biarlah kita habiskan sisa2 hidup dgn gembira dan tenang, bukan lagi susah hati kerana duit.

NYANYUK ialah penyakit yang mengganggu fungsi otak dan akan berlaku secara berterusan (progressive).

Ia mnyebabkan penurunan fungsi mental sehingga mengganggu aktiviti harian seseorang.

Ini mnyebabkan ahli keluarga sukar mengurus ahli keluarga yang NYANYUK.
Apakah antara symptom NYANYUK?
-Sukar mengingat
-sukar berfikir dengan jelas
-sukar berkomunikasi
-sukar menjaga diri sendiri

Macamana nak mengatasi atau mencegah masalah NYANYUK?

Anda perlu ambil sejenis bahan semulajadi iaitu RESVERATROL.
RESVERATROL adalah antara bahan yang boleh diserap terus oleh otak.
RESVERATROL akan membaiki semula sel-sel otak yang telah rosak dan ia dapat mengurangkan atau memperlahankan proses NYANYUK.
Jika anda ingin melambatkan proses penuaan, anda mesti dapatkan supplement RESVERATROL sekarang.
Kat mana nak dapatkan RESVERATROL ni?

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Tersenarai di atas adalah kebaikan, khasiat dan manfaat Vivix. Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. Penjelasannya; Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel.

Vivix membantu menguatkan sel tubuh.Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

✦ 10 Kebaikkan Vivix : ✦

✔ Menggalak penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
✔ Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
✔ Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
✔ Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
✔ Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
✔ Mengurangkan insiden bg penyakit nyanyuk
✔ Membantu dlm proses penurunan berat badan
✔ Menyokong kesihatan mata
✔ Meningkatkan kesihatan imum badan
✔ Menggalakan kesihatan keseluruhan

Vivix telah terbukti menyelesaikan masalah penyakit2 serius, antaranya :

• Diabetes
• Kolestrol tinggi
• Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
• Tekanan Darah Tinggi
• Alzheimer atau nyanyuk
• Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang
• Gout
• Letih
• Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
• Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
• Kanser dan tumor
• Katarak dan masalah mata
• Masalah saraf
• Lemah imun tahan daya badan – lambat sembuh

Di Shaklee, satu produk yang berjaya mencetuskan revolusi terbaru iaitu anti penuaan selular VIVIX adalah jawapan untuk masalah-masalah di atas. Di kala usia meningkat ini, pengambilan pelbagai jenis ubat atau vitamin menjadi sangat sukar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat